Celina Groot, Schermer Installatietechniek

Servicecoördinator

“Monteurs willen op locatie direct aan de slag. Dat kan met Brigit.”

“Onze monteurs”, zegt Celina Groot, servicecoördinator bij het Hoornse Schermer Installatietechniek, “willen het liefst meteen aan het werk. Ze willen niet eerst in de papieren hoeven duiken. Kijk, dan is de QR-code op bijvoorbeeld een koeltechnisch systeem goud waard. Als je de code scant, heb je meteen alle data en de onderhoudsgeschiedenis in beeld. Plus een vragenlijst om het onderhoud af te werken.

Is er een afkeur of moet er een onderdeel vervangen worden? De monteur maakt een actiepunt aan met eventueel een deadline. Omdat hij alle data heeft, kan hij zaken meteen in gang zetten. Brigit geeft signalen om te borgen dat de actie ook wordt uitgevoerd. De kans dat je iets vergeet of mist, is daarmee wel heel erg klein geworden. En voor de monteurs is het plezierig dat ze zien dat actiepunten snel opvolging krijgen.”

 

Inspectie klaar? Rapport klaar!

“Is de vragenlijst afgewerkt? Dan wordt er automatisch een rapport naar mijn dashboard gestuurd. In onze huisstijl. De monteur kan er eventueel nog eenvoudig foto’s aan toevoegen. De rapporten zijn uniform opgezet, zodat je nooit ergens naar hoeft te zoeken.

Na controle van het rapport kan ik het automatisch doorzetten naar het dashboard van mijn opdrachtgever. Die heeft dus altijd een actueel overzicht van wat er gedaan is en wat er speelt. Wij willen graag transparant zijn richting onze klanten en Brigit maakt dat simpel mogelijk.

 

Meer opdrachten

“Een mooi neveneffect van inzicht is, dat klanten – ik denk doordat ze precies zien wat er speelt – meer opdrachten geven en dat wij die sneller uitvoeren. De doorlooptijd gaat omlaag, en de tevredenheid omhoog.”

 

Koppeling met erp-pakket

Veel installateurs werken met een erp-pakket, zodat ze maximale grip hebben op wat er in het bedrijf gebeurt. “Dan wil je natuurlijk dat een applicatie als Brigit Onderhoudssoftware daarmee gekoppeld kan worden. Inderdaad, dat kan. Alle onderhoudsacties worden geregistreerd in ons (Gilde) erp-pakket, klaar voor verdere verwerking. 

Medewerkers die een demo aanvragen

Weten of Brigit binnen jouw organisatie past?

Benieuwd of Brigit Onderhoudssoftware perfect aansluit op de behoeften van jouw organisatie? Wij begrijpen dat elk bedrijf uniek is en daarom bieden we je de mogelijkheid om een demo aan te vragen. Ontdek zelf de kracht en functionaliteiten van onze service tijdens een interactieve demonstratie. Zo krijg je een glashelder beeld van hoe onze oplossingen naadloos kunnen integreren in jouw bedrijfsprocessen. Zet de eerste stap naar optimalisatie en vraag vandaag nog een demo aan om te zien hoe we waarde kunnen toevoegen aan jouw organisatie!

Servicecoördinator

“Monteurs willen op locatie direct aan de slag. Dat kan met Brigit.”

“Onze monteurs”, zegt Celina Groot, servicecoördinator bij het Hoornse Schermer Installatietechniek, “willen het liefst meteen aan het werk. Ze willen niet eerst in de papieren hoeven duiken. Kijk, dan is de QR-code op bijvoorbeeld een koeltechnisch systeem goud waard. Als je de code scant, heb je meteen alle data en de onderhoudsgeschiedenis in beeld. Plus een vragenlijst om het onderhoud af te werken.

Is er een afkeur of moet er een onderdeel vervangen worden? De monteur maakt een actiepunt aan met eventueel een deadline. Omdat hij alle data heeft, kan hij zaken meteen in gang zetten. Brigit geeft signalen om te borgen dat de actie ook wordt uitgevoerd. De kans dat je iets vergeet of mist, is daarmee wel heel erg klein geworden. En voor de monteurs is het plezierig dat ze zien dat actiepunten snel opvolging krijgen.”

Inspectie klaar? Rapport klaar!

“Is de vragenlijst afgewerkt? Dan wordt er automatisch een rapport naar mijn dashboard gestuurd. In onze huisstijl. De monteur kan er eventueel nog eenvoudig foto’s aan toevoegen. De rapporten zijn uniform opgezet, zodat je nooit ergens naar hoeft te zoeken.

Na controle van het rapport kan ik het automatisch doorzetten naar het dashboard van mijn opdrachtgever. Die heeft dus altijd een actueel overzicht van wat er gedaan is en wat er speelt. Wij willen graag transparant zijn richting onze klanten en Brigit maakt dat simpel mogelijk.

Meer opdrachten

“Een mooi neveneffect van inzicht is, dat klanten – ik denk doordat ze precies zien wat er speelt – meer opdrachten geven en dat wij die sneller uitvoeren. De doorlooptijd gaat omlaag, en de tevredenheid omhoog.”

Koppeling met erp-pakket

Veel installateurs werken met een erp-pakket, zodat ze maximale grip hebben op wat er in het bedrijf gebeurt. “Dan wil je natuurlijk dat een applicatie als Brigit Onderhoudssoftware daarmee gekoppeld kan worden. Inderdaad, dat kan. Alle onderhoudsacties worden geregistreerd in ons (Gilde) erp-pakket, klaar voor verdere verwerking.