Servicecoördinator gebr. Janssen, Beugen
“Drie sterke punten van Brigit? Het is een open systeem. Het is zeer betaalbaar. En het verzorgt dynamische rapportages.” Servicecoördinator Mark van Gaal licht het graag toe. “Maar ik zeg er meteen bij: ik kan wel tien sterke punten noemen.”
Open systeem: gemakkelijk op maat inrichten
“Met een open systeem bedoel ik, dat de vragenlijsten die Brigit voor elke installatie heeft, eenvoudig zijn te finetunen, als je dat wilt. Wij hebben hier en daar vragen verdiept, soms de volgorde gewijzigd. Gaat allemaal heel gemakkelijk.”
Zeer betaalbaar
“Ik kan natuurlijk niet in andermans portemonnee kijken, maar €55,- per gebruiker per maand vind ik absoluut fair. Onze monteurs verliezen geen tijd met iets op te zoeken. Ze hebben geen werk aan de rapportage, want die wordt automatisch gegenereerd. Ze krijgen per installatie een duidelijke, logisch opgestelde handleiding om doelmatig te kunnen werken. Met de efficiencywinst zijn de kosten snel terugverdiend. En dan heb ik de sterke backoffice en het voortdurend implementeren van veranderingen in wet- en regelgeving nog niet genoemd.”
Dynamische rapportages
“Persoonlijk ben ik erg te spreken over de rapportages. Ze zien er goed uit en zijn niet monteursafhankelijk, dus voorspelbaar in opzet en uitvoering. Belangrijker nog is, dat een actiepunt in de rapportage automatisch wordt opgevolgd. De monteur geeft aan wat er moet gebeuren en wanneer. Ik zie dat ook op mijn dashboard. Als de actie niet gereed gemeld wordt in het systeem, laat Brigit met een alert op tijd weten dat er werk aan de winkel is. Ik krijg een alert en hoef dus niet zelf na te zoeken of er iets moet gebeuren. Zo borgen we kwaliteit en snelheid.”
En meer
“Oh, jij wil die zeven andere sterke punten horen? Noteer: goede look en feel van de vragenlijsten en rapportages. Perfect overzicht van alle installaties per opdrachtgever/locatie. Elke installatie een qr-code die toegang geeft tot alle informatie. 100% digitaal dus geen handschriftverwarring. Altijd een compleet, actueel logboek. Goede koppeling met erp-systeem. Gemakkelijk meerjaren onderhoudsplannen maken. Dat zijn er zeven. Nog één dan: helder dashboard voor de opdrachtgever.”