Ontdek de voordelen van Brigit voor Syntess gebruikers

Als je Syntess Atrium gebruikt voor je service- en onderhoudsprocessen, biedt Brigit software een naadloze en efficiënte oplossing om onderhoudsprocessen verder te optimaliseren. Dit zijn de belangrijkste voordelen:

Volledige database met onderhoudsvragen

Brigit bevat een uitgebreide database met onderhoudsvragen die voldoet aan alle relevante wet- en regelgeving, zoals NEN, SCIOS, BRL, F-gassen en CO-vrij. Hierdoor hoef jij geen eigen onderhoudsvragenlijsten meer te maken of bij te houden in Syntess. Dit bespaart tijd en zorgt ervoor dat het team direct aan de slag kan met de juiste onderhoudsvragen. Bovendien genereert Brigit na elk afgerond onderhoud een professionele rapportage die digitaal beschikbaar wordt gesteld aan de opdrachtgever.

Verbeterde onderhoudskwaliteit

Met Brigit beschikt de monteur over een gedetailleerde handleiding voor elk onderhoudsproces. Geen enkel element wordt overgeslagen en de juiste werkzaamheden worden per onderdeel uitgevoerd. Dit verhoogt de kwaliteit van het onderhoud aanzienlijk.

Branchekennis en ervaring

Brigit is ontwikkeld door een installatiebedrijf en is volledig op de hoogte van de uitdagingen en eisen in de branche. Wij begrijpen de veranderende wet- en regelgeving en kennen de verwachtingen van opdrachtgevers. Deze expertise is vertaald in functies die het onderhoudsproces slimmer en efficiënter maken.

Snelle implementatie

Brigit kan snel worden geïmplementeerd zonder dat de bestaande werkprocessen in Syntess moeten worden aangepast. Brigit werkt als een “add-on” op het huidige Syntess-programma, wat zorgt voor een soepele overgang en minimale onderbrekingen.

Integratie met bestaande gegevens

Brigit maakt gebruik van de bestaande service- en onderhoudsgegevens in Syntess. Dubbele invoer of extra beheerwerkzaamheden zijn niet nodig, wat de administratieve last vermindert.

Betere communicatie tussen binnen- en buitendienst

Brigit kent verschillende rollen met bijbehorende autorisatieniveaus: monteur, servicecoördinator, opdrachtgever. Iedere rol heeft een eigen Brigit-dashboard. Een monteur heeft bijvoorbeeld toegang tot al zijn individuele onderhoudstaken. De servicecoördinator op kantoor heeft altijd inzicht in de voortgang van al het onderhoud van het team en kan de actiepunten die voortkomen uit het onderhoud direct opvolgen. Na controle door de servicecoördinator wordt de onderhoudsrapportage automatisch geplaatst in het klantendashboard. Kortom: maximale controle en maximale transparantie.

Benodigde stamgegevens uit Syntess

Om optimaal gebruik te maken van Brigit, worden de volgende gegevens uit Syntess gebruikt:

  • Objecten (gebouwen)
  • Installaties (systemen)
  • Elementen (assets)
  • Opdrachtgevers
  • Personeel
  • Gereedschap

Koppeling met Syntess

Brigit werkt naadloos samen met Syntess dankzij de Brigit-Syntess connector. Deze connector leest de benodigde stamgegevens rechtstreeks uit de Syntess database (Firebird 3.5) en biedt deze aan de Brigit API aan via een geautomatiseerd proces. Dit zorgt voor een efficiënte en foutloze gegevensoverdracht.

Met Brigit software wordt het onderhoudsproces efficiënter, eenvoudiger en volledig compliant met de huidige regelgeving. Ervaar zelf hoe Brigit jouw onderhoudsbeheer naar een hoger niveau tilt!

Meer weten? Neem vooral contact op!

Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen van de koppeling met Syntess?

Syntess nieuwsbrief
monteur vult onderhoudsvragen in op tablet

Op de hoogte blijven van alle updates en ontwikkelingen?

Blijf op de hoogte van de laatste updates en ontwikkelingen door je in te schrijven voor onze mailing! Of het nu gaat om nieuwe lanceringen of belangrijke bedrijfsinformatie; onze mailing brengt het direct naar jouw inbox. 

Mailchimp nieuwsbrief