Raymond van der Heijden, BRI Groep

Service Manager

“Aan Brigit is niet veel meer te verbeteren”

“Er zal natuurlijk altijd wel iets te verbeteren blijven,” zegt Raymond, “maar Brigit is grotendeels geworden wat ik ervan hoopte.” Raymond was vanaf dag één betrokken bij de ontwikkeling van Brigit. “Ik was een van de mensen die behoefte had aan een op de praktijk gebaseerd programma. Bestaande applicaties konden wel wat, maar we wilden een eenduidige, heldere rapportage. We wilden storingen op elementniveau kunnen vastleggen. We wilden per installatie een logboek met de complete geschiedenis. En we wilden maximale transparantie, zodat onze klanten én wij real time kunnen zien wat er gedaan is. Onze monteurs hadden vooral behoefte aan gebruiksgemak. Geen gedoe, geen papierwerk. Snel aan de slag en na afloop snel en professioneel afronden. Ik ben niet helemaal onpartijdig, maar Brigit heeft het allemaal. En meer!”

Zeer laagdrempelig

Een goed programma is gemakkelijk in het gebruik, vindt Raymond. “Een nieuwe monteur moet er na een korte uitleg mee aan de slag kunnen. Daarom is het slim dat als die monteur begint aan de vragenlijst voor een inspectie, dat er dan bij elke vraag een ‘i’ staat met een toelichting. Dat hij altijd alle gegevens van de installatie waar hij aan moet werken op zijn scherm heeft. En dat hij op een logische manier door de vragen heen kan werken. Dat is natuurlijk het voordeel van een programma ontwikkelen vanuit en in de praktijk: je kijkt wat er nodig is en hoe mensen het gemakkelijkst kunnen werken. En je weet precies wat er nodig is. Brigit bevat protocollen voor alle gebouwgebonden installaties.”

Conditiegestuurd

“Met een aantal opdrachtgevers hebben we prestatiecontracten. Wij zijn er dan verantwoordelijk voor dat de installaties minstens een bepaalde conditie moeten hebben. Zo niet, zijn eventuele kosten voor onze rekening. Met Brigit kunnen we per installatie de conditie meten. Op basis van de uitkomsten is het eenvoudig de juiste onderhoudsfrequentie te bepalen. Gemakkelijk, snel efficiënt. Precies wat ik hoopte.”

Medewerkers die een demo aanvragen

Weten of Brigit binnen jouw organisatie past?

Benieuwd of Brigit Onderhoudssoftware perfect aansluit op de behoeften van jouw organisatie? Wij begrijpen dat elk bedrijf uniek is en daarom bieden we je de mogelijkheid om een demo aan te vragen. Ontdek zelf de kracht en functionaliteiten van onze service tijdens een interactieve demonstratie. Zo krijg je een glashelder beeld van hoe onze oplossingen naadloos kunnen integreren in jouw bedrijfsprocessen. Zet de eerste stap naar optimalisatie en vraag vandaag nog een demo aan om te zien hoe we waarde kunnen toevoegen aan jouw organisatie!