Veel gestelde vragen
We begrijpen dat je wellicht vragen hebt over onze diensten of algemene zaken. Om je zo snel en efficiënt mogelijk van antwoorden te voorzien, hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Hier vind je een overzicht van vragen die onze klanten doorgaans stellen inclusief gedetailleerde antwoorden om je te helpen. Als je niet direct vindt wat je zoekt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren!
Voor wie is Brigit?
Brigit is speciaal ontwikkeld om het werk van de service afdeling efficiënter en eenvoudiger te maken. De monteurs weten precies wat ze moeten doen en kunnen snel en efficiënt aan de slag. De klant kan altijd inzien wat voor onderhoud er gedaan is. Na het onderhoud genereert Brigit automatisch een rapport. Je hebt dus altijd een verantwoording aan je opdrachtgever dat het onderhoud correct is uitgevoerd.
Hoe snel kun je aan de slag met Brigit?
Na een korte implementatie is Brigit Onderhoudssoftware klaar om gebruikt te worden.
Hoe gebruik ik Brigit?
Na een korte implementatie is Brigit Onderhoudssoftware klaar om te gebruiken. Een belangrijke stap is om elke installatie te voorzien van een QR die toegang geeft tot alle data en de geschiedenis van de installatie. Door de QR-code te scannen kan de monteur direct starten met het onderhoud en worden de juiste onderhoudsvragen voor deze installatie gesteld. Na afronden van het onderhoud wordt automatisch een professionele onderhoudsrapportage aangemaakt.
Kan ik de onderhoudsvragen finetunen?
Brigit stelt per installatie automatisch de juiste onderhoudsvragen op basis van de NLSfB classificatie. Het is eenvoudig om zelf een onderhoudsvraag toe te voegen, anders te formuleren of om de volgorde te wijzigen.
Welke rapportages kun je met Brigit maken?
Wat kost Brigit?
Een startbundel voor 5 gebruikers kost €255,- per maand. Een extra gebruiker van Brigit kost: €55,- per gebruiker per maand. Bij 8 gebruikers betaalt u dus elke maand 1x€255 plus 3x€55 euro. Daarnaast zijn er eenmalige kosten voor de implementatie, testperiode en gebruikersinstructie. Brigit is eenvoudig op te zeggen met slechts één maand opzegtermijn.
Hoe voeg ik een installatie (element) toe?
Open Brigit. Kies ‘Elementen’ in het menu links. Kies vervolgens voor ‘Element toevoegen’. Doorloop de stappen en voeg snel en eenvoudig het gewenste element toe. Kom je er niet uit? Bekijk dan deze handleiding.
Wat als er iets in de relevante wet- en regelgeving verandert?
Brigit heeft de vinger aan de pols van de wet- en regelgeving. Als er iets verandert, nemen we indien nodig direct het initiatief om de vragenlijsten aan te passen.
Weten of Brigit binnen jouw organisatie past?
Benieuwd of Brigit Onderhoudssoftware perfect aansluit op de behoeften van jouw organisatie? Wij begrijpen dat elk bedrijf uniek is en daarom bieden we je de mogelijkheid om een demo aan te vragen. Ontdek zelf de kracht en functionaliteiten van onze service tijdens een interactieve demonstratie. Zo krijg je een glashelder beeld van hoe onze oplossingen naadloos kunnen integreren in jouw bedrijfsprocessen. Zet de eerste stap naar optimalisatie en vraag vandaag nog een demo aan om te zien hoe we waarde kunnen toevoegen aan jouw organisatie!